Tribute to Black Swan

Introducere.

Frică faţă de lume, frică de cuvinte şi de umbre.  Incapacitatea de a vorbi cu sentimente mă trădează.

Picture 223-2

New Folder12

Pal, plat, inexpresivitate, fără cunoaşterea unui zâmbet se pierd imaginile în suflet.

Fără mine, fără cineva lângă, fără nimeni o claustrare mă macină.

Picture 251-2

Picture 252-2

Picture 272-2

Picture 261-2

Poveste:

Fugind prin vene, plămânii se zbat şi frica îşi face prezenţa simţită într-0 cutremurare.

Clape melancolice îmi înţeapă inima şi simt frigul rece şi plânsul lebedei mă atinge.

Lacrimi cu note de vioară îmi curg tulburător pe obraz.

Picture 305-2

New Folder7

New Folder9

Vreau ca noaptea să mă strangă în braţe. Luna de pe cer să mă deseneze când plâng. Am acele remuşcări când melancolia  clapelor de pian si tristeţea viorii mă cuprind. Singurătate între stele…

New Folder8

New Folder10

Noapteaa…

Mă trezesc lângă cosmos.

Apolinic şi dionisiac.

Nu fug nicăieri…

Picture 373-2

Picture 395-2

Picture 416-2

Picture 442-2

Picture 458-2

Feţe dansând in jurul meu, din nou remuşcări…

New Folder11

Picture 546-2

Nu o să fug nicăieri. Soarele mă părăseşte şi transcend de la o stare la alta.

Sărut timpul iar lumina se pierde lângă stele.

Picture 552-2

Picture 563-2

Picture 599-2

Dansez alb fără vis. Noaptea să mă strângă în braţee…

Picture 656-2

Picture 662-2

Vise îngheţate în paradis.

Sfârşit.

 

5 responses to “Tribute to Black Swan

  1. In mod cert asta este proiectul meu preferat. Evolutia ta este impresionanta, iar devotamentul, pasiunea si munca pe care le dedici ARTEI PURE sunt elemente rare si totodata pline de acel ceva fascinant. Sa nu renunti la visul tau si nu uita ce ti-am spus: gaseste-ti nebunia necesara pentru a iti lua destinul in palme. Depaseste-ti limitele pentru ca te asteapta ceva FANTASTIC pe partea cealalta! Mult succes, tinere!

  2. Stii, Iliuta, citind cele scrise, studiind fotografiile, mi-am spus spontan: sunt mandra pentru faptul ca te-am avut elev!

    • Nu, e vorba de film. Fiecare vede ce vrea :). Nu cred ca e necesar sa fie dus la extrem.. Aia am simtit aia am scris.

      • Nu sunt sigur că abordarea “Fiecare vede ce vrea” e chiar fericită. Are și estetica (care nu înseamnă frumos și atât) niște logică și sisteme în spate. Marea parte vedem roșu ca roșu, cât ai vrea să vrei să-l vezi albastru.

Leave a Reply

