Spune-mi!

Spune-mi cine sunt, spune-mi ce ascund sub zidul acesta de minciuni, spune-mi ce pierd dacă aş fi invizibil pentru toţi!Spune-mi ce pierd dacă aş dispărea în ceaţa asta de vorbe, ce iese ca o melodie din corzile tale vocale şi cade în lava topită din inima mea!

Spune-mi de ce să continui! Spune-mi de ce să lupt pentru tine, spune-mi de ce exist aici aruncând cu pietre în tot ce am mai de preţ! Spune-mi de ce să continui să fac ce fac !

Doar spune-mi!Spune-mi de ce sunt aşa, gelos, posesiv, închis! Spune-mi de ce am defecte!

Se face linişte şi aştept ca ignoranţa să se instaleze ca să fiu invizibil pentru toţi, să fiu ignorat. Degeaba! Spune! Exclam, ţip, urlu şi întreb. De ce să nu pierd ?

Leave a Reply

