Suflet de trandafir

Dimineaţa când mă trezesc şi mă arunc în golul reflexiei din cafea, îmi beau dragostea din inima mahmură de la bătura ochilor tăi pierduţi în ai mei. Cuvinte risipite în sufletul meu de trandafir, se pierd în ziua de 13.  Mă aşez şi încerc să privesc prezentul cum se transformă.

Ceaţa albă de lumină mă învăluie în inima ta, îmi petrec cuvintele lângă nimicul meu.

După sărutul rece cu ceaţa albă, îmbrătişez aerul din jurul meu, îmbrăţişez singurătatea, şi pe tine din sufletul meu de trandafir. Inima mi se zbate spasmodic în lanţurile de oameni din jurul meu, curg picături…

Oftez după atâta stres şi oboseală, răsuflu după atâta chin, închid ochii şi încep să visez coşmarul ce mi-a crustat inima cu cioburi încinse pe gril.

Deschid ochii pierduţi din întuneric, privesc aerul îngheţat din jurul meu şi îmi pierd sentimentele în sufletul tău.

Am ajuns la interiorizare, la închiderea sufletului meu în închisoarea de sentimente. Mă rătăcesc printre cuvinte cautându-te pe tine. Sunt prizonier în gol.

Concluzia este că am fost orbit de necazul meu, orbit de trecutul îngrozitor în care am fost închis atâta şi atâta timp, mă vor aştepta lucruri mai grele dar sunt gata sa le înfrunt. Nu mă voi mai lăsa vreodată orbit de aşa ceva pentru a face din nou paşi greşiţi, ţin la persoana pe care o iubesc.

Sfâşit.

One response to “Suflet de trandafir

  1. Pingback: Pozele noastre si discutii libere pe marginea lor - Page 328 - My Garage

Leave a Reply

