Sfârşit de geneză

 

Noi stim ca unu ori unu fac unu,
dar un inorog ori o para
nu stim cât face.
Stim ca cinci fara patru fac unu,
dar un nor fara o corabie
nu stim cât face.
Stim, noi stim ca opt
impartit la opt fac unu,
dar un munte impartit la o capra
nu stim cât face.
Stim ca unu plus unu fac doi,
dar eu si cu tine,
nu stim, vai, nu stim cât facem.
Numai tu si cu mine 
inmultiti si impartiti
adunati si scazuti
raminem aceiasi...

Pieri din mintea mea !
Revino-mi în inima !

Nichita Stănescu.

Prin procesul în care am luat naştere sfârşesc în negura păcatelor mele. Sfârşit de geneză.

6 responses to “Sfârşit de geneză

  1. Interesanta constructia textului, mi-a atras atentia si te-am urmarit pana la final. Mi-a placut. 🙂 Usor previzibil finalul, dar repet ideea este minunata si daca mai adun si fotografia, cred ca imi iese dupa egal… un act artistic.
    Nu le-oi avea eu cu matematica (bat-o vina!), dar pe cararea opusa, a literaturii, merg fara sa ma impleticesc. 😉
    Scrie mai des!
    R.

  2. Sunt de acord în totalitate cu R. Ai nişte fotografii superbe, dar cu siguranţă te pricepi la poezie, mai ales că acele cuvinte pe care le strecori printre fotografii mi se par de-a dreptul poezie. Să ai spor la următorul proiect, am înţeles că pregăteşti ceva ;))

  3. R., Adelina, Poezia ii apartine unui poet oarecare pe nume Nichita Stanescu; zic si eu…

    In rest, fotografiile sunt extraordinare, dar stii ca nu mai ma uimesti si ca la altceva nu ma pot astepta de la tine. Conceptul primei este absolut… Genial. La mai mare, Ilie! >:D<

Leave a Reply

