Albastru crud

O melancolie de o culoare albastră crudă şi rece îmi rupe lanţul gândurilor. Cine sunt? Ce am devenit? Dimineaţa, când respir aerul îngheţat de gânduri, mă pierd pe cărarea către real. Degerături, tremur în răceala inimii.

This entry was posted in 1. Bookmark the permalink.

4 responses to “Albastru crud

    • Banuiesti bine :D. Am decis ca fotografia mi se potriveste cel mai bine, si de aceea consider ca pe drumul asta este cel mai bine sa merg. 🙂 Am realizat foarte multe in acest domeniu. Iti multumesc mult pentru vizita si apreciere, pentru mine conteaza mult. Referitor la LicArt, as fi fost gata, dar anul acesta nu am voie sa particip pentru ca am castigat editia trecuta. Sunt doar invitat in tabara de creatie de la sfarsit, asta daca sunt suficiente fonduri :). Tu esti pregatita?

  1. Si eu am evoluat la capitolul poezie, dar nu sunt sigura ca textele mele “vor prinde”. Am observat ca oamenii din juriu apreciaza textele cam “dramatice”. 😀 Acum vom vedea.
    Chiar as fi dezamagita daca nu as ajunge macar printre semifinaliste, ca la premiu nu indraznesc sa visez. 🙂

    • De ce nu indraznesti sa visezi ? Eu am indraznit sa visez si asta cu un an inainte de a se termina licart10, si uite ce supriza am avut :).

Leave a Reply

