Număr zile

Simţire, ignoranţă, dispreţuire, şi mii de interpretări greşite, vă vor arăta la ce stadiu m-au condus.

Întelegere… Privesc zilele cum trec, privesc orele cum zboară în faţa ochilor mei, privesc timpul.

Fumez momentele petrecute singur, fumez inima ce mi-o ciopărţesc cu propriile gânduri. Îmi fumez sufletul.

Număr zilele cum trec. Număr zgârieturile de pe perete, chiar şi de pe propriul corp. Sunt pal, inert şi rece. Oare ce se întamplă cu mine?

Moment de masochism ? Sau optimism? Sau doar pură ipocrizie? Nici eu nu mă mai cunosc.

Kate. Kaaaate. Cine este Kate? Am avut o viaţă, dar uite unde am ajuns. Să număr zile. Kate, persoana din viaţa mea… a dispărut, am devenit un nimic. Un nimic ce numără zile. Ignoranţă, răceală, interpretări, depresii şi răutate.

Dar cum a dispărut Kate? Moment de pură amnezie, sau doar inconştientul meu îmi ascunde adevărul ? Cum am ajuns aşa ?

Număr zilele din 4 în 4, de ce? Pentru că numele lui Kate este alcătuit din 4 litere, o dată ce timpul se va sfârşi voi ajunge la ea. Sper, în zadar.

Acum mă gândesc, cuget, regret şi plâng în interiorul meu. Cum de a dispărut? Cum de au pierit asemenea momente şi amintiri ? Cum ? De ce inconştientul îmi ascunde aşa ceva? De ce? Atâtea întrebări fără sens iar acum sunt mort în trecutul meu şi blocat în infernul prezentului.

Cuget şi pierd. Mă distrug…

Ce am facut ? Ce voi face? O să pier? Număr zile până la sfârşit.

Acum stau şi privesc sfârşitul. Şi ştiţi ce? Eu am omorăt-o pe Kate. Supradoză de durere, supradoză învinovăţire, supradoză de interpretare. Eu sunt supradoza de nimic. Sunt un nimic ce a pierit. Nu vă mai uitaţi la mine. O să număr zile până la sfârşit, adică până o să mor. Am fost ignorat, am devenit ce am obişnuit să urăsc iar acum aştept moartea în puşcăria vieţii.

Sfârşit.

8 responses to “Număr zile

  1. Pingback: Pozele noastre si discutii libere pe marginea lor - Page 323 - My Garage

Leave a Reply

