Visare

Visez că pierd, visez câştigul, visez că trăiesc, visez răul, te visez pe tine, mă visez pe mine. Regretele apar, sentimentele dispar, şoaptele mi se propagă în ceaţă, şi în infern cad. Am făcut paşi strâmbi şi da am fost un orb şi am ignorat totul.

Visez căăăă….

iubesc urmele paşilor tăi. Visez că…

mă pierd în haosul lacrimilor din ochii mei şi ai tăi. Visez că…

greşesc, pierd persoanele importante, mă pierd pe mine, nu mai ştiu nimic. Visez că…

mor în universul creat de noi. Visez că….

sunt atacat de vorbe, cuvinte şi incendiul vieţii. Visez că…

îngerul meu mă părăseşte. Visez că…

tulburarea asta mă inundă în chinuri groaznice, în depresii şi uit de tot, nu mai sunt conştient. Visez că…

totul a fost adevărat. Da, tot ce am spus este adevărat, nu a fost niciun vis, ci doar sufletul meu care plânge şi este înţeles greşit. Inima care uneori vrea să aleagă sfârşitul, dar nu o face, se bucură de o anumita persoană, de ea. Închei.

Leave a Reply

