Suflet de mim

Înainte de a începe, măcar încearcă sa urmăreşti totul până la capăt şi să înţelegi.

1. Înainte de convertire.

Sufletul îmi este lăsat pustiu, stingher într-o lume  în care egoismul îngheaţă fiecare inimă.Plâng şi sufăr, altceva nu ştiu să fac.

2.Stadiul de ură.

Am ajuns să-mi fie frică de mine, să-mi fie frica de tot ce mă înconjoară. Am ajuns la stadiul de ură faţă de propriile sentimente, m-am izolat în cuşca iadului meu şi încep sa urlu.

3. Stadiul Suflet de Mim.

M-am converit, după introvertire, ură, am ramăs fără nimic, fără mine, fără voce şi sunt doar un ceva pal. Stau şi privesc. Îţi pot spune de pe acum “Bun venit în iadul meu”.

Altceva în afară de plâns nu mai ştiu, toate sentimentele îmi sunt străine, nu am ştiu ce înseamnă afectivitatea, doar plâng, sufăr şi nu comunic. Mă cojesc pe acest pământ in care irosesc oxigenul. Îmi eşti străin, mă lupt si cad.

Bun venit în iadul meu, unde nimeni nu mă poate salva, aici mă voi sfârşi ca un nimic ce sunt.

Mă modelez precum gelatina, mă arunci la gunoi precum un nimic.

Uite-mi toate visele şi speranţele spulberate doar din câteva cuvinte de către ura si posesivitatea ta.

Şi acum ce o să fac ? O să plâng până la moarte, o să sufăr până mă voi distruge în propriul iad.

Ai văzut cum am ajuns ? Asta mulţumită vouă!

Plâng pe veci în aripile străpunse de întunericul depresiei, de moartea prezentului si viitorului meu, faptul că nu mai am o viaţă.

Sfârşit.

Slideshow(please view in hd mode, 720p):

 

33 responses to “Suflet de mim

  1. Ilie, sunt mandru de tine. Proiectul asta ti-a iesit mult mai mult decat bine, mult mai mult decat foarte bine. Fotografiile sunt mai mult decat reusite si imi place faptul ca sunt legate una de cealalta. Sincere felicitari si la mai multe proiecte la fel sau chiar mai reusite!

  2. Pe langa evidentele felicitari :)… Si precizarea ca fotografiile cu fata cu “masca” de mim imi par cele mai reusite [imi place contrastul]… Sunt curioasa, al naibii de curioasa… de ce povestea asta …?

      • De obicei, recunosc oamenii de genul ăsta, pentru că şi eu sunt la fel. Nu e nevoie decât să vorbeşti, să împărtăşeşti cu alţii cea ce simţi, cu persoane care să te înţeleagă. Sau faci ca mine: transformi cel mai bun prieten într-un psiholog şi-l pregăteşti de facultate. 🙂

  3. Te-am tot urmarit, esti in google reader, the closed circle. 😀

    Serios, chiar iti urmaresc blogul chiar daca nu comentez mereu. Fotografiile din postul asta dar si ultima postata sunt exceptionale. Se simte o maturizare a formei de expresie (lasand la o parte continutul pe care nu imi permit sa il comentez).

    Lumina!

    • Multumesc frumos ptr aceste cuvinte minunate, chiar ma bucur mult sa aud asta, mi-au facut dimineata mai fericita :).

  4. Excelent proiect, mi-ar placea foarte mult sa colaborez cu un fotograf ca si tine 😀
    Imi place si ca poarta dreamcatcherul care l-ai castigat, foarte frumoase pozele !

    Patricia
    Hugs!

    • Hehe, multumesc frumos, hugggs >:D:D<. SI mie mi-ar fi placut sa colaborez cu tine, sincer :). Poate apuc sa ajung si eu prin Iasi 😀

Leave a Reply

